Mars

 
I Norrland har jag tagit det lugnt och ätit godis och fikat. Det tas igen med träning, men inte idag. 15.30 ska jag till Monica som fyller år och senare ska jag försöka bli av med liiiite av skolstressen som för det mesta är onödig. När jag kom hem igår jamade-"pratade" Freja massor och strök sig mot mig massor. Hon är så fin, min lilla skruttkatt. 
Jobbade idag och känner mig öm i armar och ben (bra att man kan anse jobb som träning!) 
Nu hoppas jag att tiden räcker till för mig att dricka mitt kaffe och sen ska jag göra mig i ordning. 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Så bra! Nej, jag hade nog inte lagt märke till den om jag inte sett att hon gjort den hehe...

2013-03-03 @ 16:03:38
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0