Så jävla hopplöst

Vaknade, jobbade, sprang ~5 km hem. Inga problem. Kommer hem, duschar, äter, är glad.
Sen blir det eftermiddag, mamma kommer hem och säger att jag är röd i ansiktet. Känner att jag faktiskt är lite varm, (men vadå, så känner jag mig ju hela tiden numera) tar tempen och har feber. Som vanligt.
 
Hur är det ens möjligt? Jag orkar inte vara sjuk längre! Det är som att det bara ligger i luften och kommer lite då och då. Hade feber senast i måndags(!). Vill bara gråta för det är så drygt. Visst att sjukt många blir sjuka nu, men varför blir jag det om och om och om igen?? Och som pricken över i:et har jag magkatarr vaaaaarje dag. Vad händer? Har varit sjuk max 2 gånger/år ALLTID och nu har jag fan haft feber flera gånger och det är bara mars. 
Nu ska jag vila för jag vill INTE få högre feber. Jävla bajs. Inget gör mig så trött som detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0