Skolstart

 
Idag började skolan vilket känns lite tråkigt. Min tendens att sätta mer press på mig än vad jag behöver känns otroligt onödigt. Imorgon kommer jag iallafall framföra världens sämsta debattartikel om skolmaten inför klassen.
Robert hämtade mig efter skolan och vi åkte till mig och åt mellis. Vi skulle göra smoothie men hade för lite yoghurt så det blev någon form av "glass". Halvgod. Vi tog en promenad och såg nya avsnittet av Walking Dead och åt hemmagjord pizza. 
Sen har jag äntligen pallrat mig upp på crosstrainern, bara i 23 minuter men det är ju alltid något. Lite magövningar och ett varmt bad med ansiktsmask på det. Skönt! Måndag är en av de bästa dagarna i veckan, mest för Familjen Annorlunda och Top Model och att jag alltid är med den finaste killen!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0