-

Hej hopp!
Har varit i skolan idag och bla repat till gymnasiearbetet och fått A på mitt tal! Så skönt!! Har känt mig sliten och bitter men jag hoppas ingen uppfattade mig så... Det var tänkt att jag skulle öva lite mer på min gitarrläxa men jag är sjukt kall om händerna och spelade bas hela repet, och mina fingrar är inte på g.. Har knappt något annat plugg vilket är jättejätteskönt så jag ska nog läsa och kolla på några avsnitt Pretty Little Liars kanske. Känner mig trött i kroppen trots att jag inte tränat varken denna vecka eller förra pga förkyldning, vill ta mig ut och springa men det känns verkligen som att jag får ångra det.. och jag ska till gymmet imorgon. Känns som att jag sviker mig själv lite men jag tror det största anledningen att jag vill träna är för att min mage är sjukt uppblåst och jag har inte ätit så jättebra kanske.. Därför ska jag resten av veckan skippa bröd etc så jag inte behöver genomlida magkatarr.. Det är fruktansvärt. Borde egentligen aldrig äta bröd eftersom jag får så ont men det är så gott.. Men hela jag känns uppblåst.
Nu är mitt kaffe klart. Så skönt. Inga högre krav resten av dagen. Hejdå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0