Hej igen!

Hallå! Jag har inte bloggat på ett tag ju. Måste bättras på. Har inte ens några bilder. 
Vi drar en liten sammanfattning från instagram: 
 
 
 
 
Sjungit i skolan. 
 
 
Ätit retro-mint. 
 
 
Sett på Fleetwood Mac. De var så himla bra. Så synd med beskedet att John McVie har fått cancer. Hatar cancer. 
 
Nu har jag höstlov och det firas med att bli jättesjuk... I lördags hade jag planer, men hos Claes blev jag på drygt 2 timmar JÄTTEsjuk. Helt plötsligt låg jag däckad i fåtöljen. Jag hade med säkerhet 39 grader, knappast mindre. Jag var en levande död. Så jag fick gå hem. Det var så trist. Den natten feberdrömde jag att jag konstruerade ett zombiespel, och ALLT var tvungen att vara perfekt. Fick repetera massvis med saker, leta efter de perfekta karaktärerna, kombinationerna osvosv. När jag vaknade och sedan somnade om fortsatte det! Det är det värsta med att vara sjuk, nätterna. Hugaligen. 
Idag försöker jag, trots dunkande huvudvärk och att jag är inkapabel till att prata eller tänka ordentligt, skriva min psykologiuppsats som ska vara klar nästa tisdag... Den ska vara jääättelång och korrekt med källor, inledning, innehållsförteckning osv.. Jag har redan märkt typ 100 stavfel och att jag skrivit saker helt fel. Känns inte så stabilt. Adjö. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0