Helgen

Hej!
Helgen var jättebra. Oliver är perfekt. Och han är min kusin! 
När Eva, Ingo och Oliver kommit åt vi middag och pratade. 
I lördags åkte vi till stan och åt lunch på Kalles och handlade lite till middagen. Oliver sov ganska mycket under tiden så han skrek en del under kvällen. Det var så fint att gå där och trösta sin lillkusin. Han är egentligen strax över 3 veckor för att man ska räkna från beräknat födelsedatum, så han är väääldigt liten. 
Helgen gick väldigt fort och på söndagförmiddag åkte de tillbaka till Härnösand... Men på eftermiddagen var vi barnvakt åt Theo och Seline. Vi hade pysselverkstad och spelade Mario Kart. Höstmys. 
 
Och helt plötsligt var det tisdag?? Fanns ens igår? Dagen bara försvann. Jag har gått i skolan länge idag men känner mig pigg och fräsch ändå. Alldeles snart ska jag gå över gatan till gymmet. Man kan ju knappast komma med ursäkter när man bor granne med sitt gym.. Det känns skönt! Jag gjorde förresten "functional training" i fredags och J Ä V L A R vilken träningsvärk!! Jag kunde knappt gå i lördags! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0