Oktober

Igår var det måndag och efter skolan hamnade jag hos Claes och kollade på stand-up, spelreviews, åt mat och spelade minecraft. Att gå hem till någon sådär har jag nog inte gjort sen mellanstadiet. Jag behövde varken plugga eller stressa. 
Inatt har jag sovit bättre än väntat och var effektiv på psykologin. Jag vill lära mig mycket om allting ungefär och vill plugga. Helt plötsligt är jag klar med allt innan det ens behöver vara klart och jag har ändrat och förbättrat och hoppas det ger något himla resultat med det otroligt dåliga betygssystemet. 
Saker jag måste förbättra dock: fokusera på sånglektion. Har den om en halvtimme. Jag är aldrig så koncentrerad, vet inte varför, och det känns så ansvarslöst och nonchalant mot läraren. Hoppas hon inte tycker så för jag vet inte vad problemet är. Har jag tappat intresset? Ibland tar jag helt fel toner och flummar bara. Är dålig på att säga vad jag tycker och vad som är rätt för mig. Jag tappar det mer och mer. Blir typ nersprungen av alla andra. Nu ska jag gå. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0