Onsdagslista

Vad har du på dig?


Jeans, linne och cardigan. Vädligt alldaglig.

Hur mår du?

Bra. Trött i kroppen men i övrigt är jag motiverad, väldigt stel i musklerna, och sugen på att lära mig något.

Vad önskar du just nu?

Att jag kan hålla motivationen uppe så jag både orkar träna och prestera bra i skolan. 

Vad ska du göra imorgon?

Jag ska gå i skolan och få sluta 14.30 istället för 16.20. Börja på God Only Knows i sångensemblen. Gymmet blev inställt, så jag ska åka hem och plugga till psykologiprovet nästa vecka. Så ska jag städa mitt rum!

Och på fredag?
Då kommer min moster, hennes man och min nya kusin! Det är så spännande när man träffar en ny släkting för första gången. Åååååh. 

Vad grät du senast åt?
Att jag inte får gå på Foals för att jag fyller 18 typ tre veckor senare. Det är så himla dåligt och jag är så arg och ledsen!! Jag vill se mitt favoritband! Och saken blir inte bättre för att så många ska dit. Om de bara hade flyttet fram den TRE VECKOR hade jag varit lyckligast i världen. Jag gråter typ varannan dag pga detta. 

Senaste köp?

Tuggummi och riskakor

Vad läser du just nu?
Försöker läsa den andra boken ur hungerspelen. Kommer aldrig igenom den, det här är mitt fjärde försök. Jag vet inte varför det är så men nu har jag bestämt mig att jag ska läsa ut den även om den är seg eftersom jag äger alla tre. 

Senast sedda film?
Youth In Revolt 

Senast 3 inkomna sms?

Jepp!
Vi är redan där
Närå, står och väntar vid övergångsstället till parkeringen

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
En emoji-tummen-upp.

Vart vill du åka just nu?

USA. England. Frankrike. Egypten. Vill se kultur och åka i Sahara.

Dagens bästa.
Mitt mail från engelskaläraren!!! Lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0