Måndag

Idag är jag sjuk. Jag fick feber inatt och mina öron har gjort ont ända sen sceniska men nu har det blivit värre. Jag skulle haft religionsprov som jag pluggat som en galning på, och nu får jag antagligen vänta till maj på att göra det. Så besviken. 
På torsdag har jag mitt första filosofiprov också... om språk, argument, sakpåståenden osv. Kan bli intressant, bara jag ser till att göra mig tid att plugga. 
Mitt liv har förändrats hastigt och kroppen min är så utmattad. Äter dubbelt så mycket som jag vanligtvis gör och sover så fort jag får möjlighet. Tappat bort sladden till kameran har jag också gjort, måste hitta den. Nästa helg är det iallafall lov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0