Sportlov!

Nu så - nu fungerar min dator som den ska och jag har hittat kamerasladdarna! Nu kan denna blogg börja fungera normalt.
 
Och äntligen är det sportlov! I lördags åkte jag till stan och tog en öl med Andreas, Mattias och Oskar. Sen gick vi till Mattias replokal och det var så avslappnande där, särskilt när de spelade lugn musik, så jag somnade. Fick springa till bussen sen, så vaknade till ordentligt..
Igår hängde jag i pyjamas hela dagen, kollade på två avsnitt Nyfiken på politiken med Poul Perris och åt mängder med choklad. 
Idag har jag jobbat 7-12.15 med att plocka charkuterivaror, jätteroligt! Jag älskar att jobba på ICA, perfekt jobb när man vill vara aktiv, social och dessutom tjäna in studentpengar! Sedan köpte jag lite gott som mango, björnbär, te och Renee Voltaries fruit bites och promenerade hem de ca 4 kilometerna med sån fruktansvärd träningsvärk! Den är verkligen inte rolig att handskas med, jag kan knappt gå ordentligt! Skönt dock när musklerna blir uppvärmda och man känner att man tränar bort det. 
 
Idag ska jag kolla på nya avsnittet Walking Dead, ta det lugnt och när mamma kommer hem ikväll ska vi ha vår vanliga måndagsrutin: dricka te och kolla på Familjen Annorlunda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0