Stockholm

I söndags gick jag upp 7.30 duschade för sedan skulle mitt tåg till Stockhlolm gå och där skulle jag träffa Linnea! Linnea och jag har varit vänner sen dagis men i lågstadiet flyttade hon till Växjö, så vi kan inte ses särskilt ofta. 
Vi gick baraomkring, pratade, åt supergoda hamburgare och shoppade lite. Efter en stund kom hennes kusin Frida också. Var lite dålig med kameran då det var kallt ute och vi mest gick i affärer. Jag köpte nya skor från Vagabond, en jacka från Zara och lite smink från Mac! Resten av denna månad kommer jag bara spendera pengar på eventuell öl, annars inte köpa mig något mer... 


 
Åt frozen yoghurt. Jag tog smultron, cappuccino och choklad med jordgubbar, chokladkulor, bilar och kokosflingor på. Så. Gott. (Bara det att jag var väldigt mätt från lunchen) 

 
Linnea. Som jag saknar nu. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0