Plugg student öl planering pauser

Hej!
 
Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här. Jag har haft så himla mycket för mig! I april spelade jag upp mitt gymnasiearbete på Bankiren vilket var superkul! 
 
 
Vi repade så himla mycket inför det så under mars-april gjorde jag inget annat än att spela musik och sova i princip.
 
Men jag hann ta helg och då hade jag det lite såhär bland annat: 
 
Har också varit hos Gustav på Valborg där man dansade till YMCA. Tyvärr började jag jobba 5.15 dagen efter så det varade inte så länge för min del. 
 
 
Och så har jag haft kvalitétsmys med den här tjejen mitt i allt plugg. 
 
 
Nu är det 19 dagar kvar till studenten. 19 himla dagar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0