Sista konserten

I torsdags hade jag min sista konsert på Carlforsska. Det var så kul, men sorgligt. Jag tog in allting som aldrig förr. Jag kommer aldrig stå på den där scenen och sjunga och spela igen och det känns. 
Jag körde en av mina favoritlåtar, som jag velat köra sjukt länge. The Chain av Fleetwood Mac! Fantastisk låt. 
Min mamma filmade en snutt av den.
 
http://youtu.be/I7Z4GaMLTwo
 
Efter konserten gick vi ut och tog en öl. Piano- och gemulärare Katarina hängde med. Var så kul! Man känner verkligen att studenten är nära nu.
 
 
 
I fredags var även mösspåtagningen. Det var utomlandsvarmt och vi gick ut och drack ett glas rosé efteråt. Fantastisk tid är det här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0